Het leuke van ontwerpen en frezen zoals ik het heb gedaan, is dat je de onderdelen los in elkaar kunt steken. Zo krijg je een goede eerste indruk van wat het gaat worden..

Joachim wil binnenkort al even langskomen voor een sneak preview. Hij is natuurlijk van harte welkom, maar ik wil het de rest van mijn lezers niet onthouden.

Alvast een eerste indruk:IMG_5140 2

Ik ben nu bezig met het op maat frezen van het balsa-hout. Ook zijn de gevel en dakdelen aan de binnenzijde zwart gespoten. De schuur muren zijn ook al klaar. Alleen het dak moet nog. Voor ieder deel heb ik 11 uur freesttijd nodig, dus daarvoor moet ik een dag thuiswerken of wachten tot het weekend.

Wordt vervolgd…

4 gedachten over “Sneak preview

  1. Ik heb mijn handdoek maar weer even tevoorschijn gehaald en op mijn toetsenbord gelegd… Dit wordt weer echt zo’n Arjan projectje (tot in de details uitgewerkt…)
    Keep up the good (and inspiring) work !!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.